Психологія на допомогу вчителю :інформаційний список для педагогів
Тренінги, вправи, психологічні ігри…
1. Неделя психологии в школе : [ деловые и психологические игры]/ С.И. Агирова, Ю.Г. Цапкалова-Старченко //Позакласний час . – 2012. - №19 – 20. – С.60.
2. У дружньому колі : [ вправи на розвиток уміння співчувати ]// Позакласний час . – 2012. - №19 – 20. – С. 62.
3. Упражнения – игры с пятиклассниками для усиления учебной мотивации //Позакласний час . – 2012. - №17 – 18.- С. 63 - 65.
4. Що зі мною відбувається? : [ тренінгові заняття з учнями перехідного віку ] // Позакласний час . – 2012. - №17–18. – С.89 – 90.
5. Будьмо знайомі : [ ігрові завдання, спрямовані на створення дружнього колективу ] // Розкажіть онуку. – 2012. – № 9 – 10. – С. 140 – 141.
6. Бугай, Н.І. Визначення рівня творчого потенціалу учнів : [психологічний тест ] // Все для вчителя. – 2010. - №22. – с.28 (додатка)
7. Полякова, Т.В. Пізнай себе : [ система ігор, спрямована на формування адекватної самооцінки у дітей мол. шк. віку ] // Розкажіть онуку. – 2010. – №10. – С. 63 -66.
8. Конфліктні ситуації : [ тренінг позитивних навичок з подолання конфліктів ] // Позакласний час. – 2010. - №9. – С. 157 – 159.
9. Оденцова, В.М. Програма занять з підготовки учнів до іспитів : [психологічні тренінги ] // Економіка в школах України.- 2010. - №4. – С.2- 16 (вкладки).
Психологічні джерела виховної майстерності
1. Створення позитивного психоемоційного клімату в шкільному колективі : [ поради американського психолога Роберта Марзано ] // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2012. - № 22 – 24. – С. 61.
2. Калошин, В.Ф. Стрес у педагогічній діяльності : [уривки з книги] // Позакласний час . – 2012. - №17 – 18. – С.80 – 87.
3. Брусило, Н.І. Країна емоцій запрошує : [ матеріали для роботи з батьками стосовно емоцій у дітей ] // Розкажіть онуку. – 2012. – №13 -14. - С.121 – 122.
4. Брусило,Н.І Країна емоцій запрошує : [ матеріали для роботи з батьками стосовно емоцій у дітей ] // Розкажіть онуку. – 2012. – №13 -14. – С. 121 – 122.
5. Турукало, Т.Б. Моделювання ситуацій спілкування відповідно до типів співрозмовника : [ додаток до уроку української мови ] // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2012. - №10. – С. 17 21.
6. Ворожейкіна, О.М. «Географія» шкільного класу : [поради психолога] // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2012. - №8. - С. 5 – 11 ( вкладки )
7. Оденцова, В.М. Боремося зі стресом : [ поради психолога ] // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2012. - № 8. – С. 13 -16 (вкладки).
8. Кочерга, Психофізіологія становлення мислення дитини : [ види мислення ] // Початкова школа. - 2012. - №6. – С. 5- 8.
9. 5 основних стилів розв ' язання конфліктів : [ сітка Томаса Кліменна ] // Шкільна бібліотека. – 2012. - №3. – С. 58 – 60.
10. Савченко, О. Вивчення особистості молодшого школяра як передумова успішної організації його навчальної діяльності //Початкова школа. - 2012. - №3. - С.7.
11. Калошин, В.Ф. Педагогіка успіху : [ методичні орієнтири ] // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2011. - № 28. – С.4 -5.
12. Ілляшенко, Т. Чому дитина втрачає інтерес до навчання: [ роздуми психолога ] // Початкова школа. - 2011. - №11. – С. 43 – 44.
13. Лесгафт, П.Ф. Типы детей, наблюдаемые в школе : [ антропологический этюд ] // Шкільна бібліотека. – 2011. - №3. – С. 142 – 158.
14. Глазунова, Л.В. Адаптация. Дезадаптация : [ виды дезадаптации, стили родительского воспитания ] // Расскажите внуку. – 2011. - №3.- С. 53 – 54.
15. Делаем домашнее задание правильно : [ советы школьного психолога родителям ] // Расскажите внуку. – 2011. - № 1. – С.77 – 79.
16. Глазунова, Л.В. Психолог вместе с родителями : [ родительский клуб ] // Расскажите внуку. – 2011. - №1. – С. 73 – 76.
17. Антропова, М.В. Психофизиологические причины школьной неуспеваемости : [ реферат ] // Валеология. – 2011. - №1. – С.16 – 21.
18. Калошин, В.Ф. Практичні рекомендації вчителю щодо ефективного виховного впливу на учнів у критичних ситуаціях // Зарубіжна література в школі. – 2010. - №20. С. 2 -12.
19. Клюковська, Л.О. Моделі навчання : пасивна, активна, інтерактивна // Все для вчителя. – 2010. - №16 – 18. – С. 4 – 6(додатка).
20. КУцінко, Ог.Г. 25 способів навчити «неправильну» дитину : [ найпоширеніші категорії «особливих» учнів та методи їх навчання та виховання ] // Зарубіжна література в школі. – 2010. - №16. - С.22 – 30.
21. Трудности школьной адаптации : [выступление психолога перед родителями первоклассников] // Расскажите внуку. – 2010. - №11. – С.78 – 79.
22. Калошин,В.Ф. Практичні рекомендації вчителю щодо ефективного виховного впливу на учнів у критичних ситуаціях : [ як допомагати учням відчути свою спроможність навчатися] // Економіка в школах України.- 2010. - №3.- С.2- 8.
23. Попович,О. Самооцінка та її роль в розвитку особистості учня : [психологічна діагностика, робота з учнями ] // Все для вчителя. – 2010. - №15 -16. – С. 20 -25.
24. Кочерга, О. Психологічні особливості сприймання навчальної інформації // Початкова школа. – 2010. - №4. – С. 58 – 60.
25. Калошин, В.Ф. Як діяти, якщо поведінка учня спрямована на уникнення невдачі // Економіка в школах України. – 2010. – №2. - С.4-10.
26. Як вийти з критичної ситуації переможцем? : [поради психолога вчителям ] / В.Ф. Калошин, Д.В.Гуменюк // Економіка в школах України. - 2010. - №1.- С.3- 10
27. Кочерга, О.В. Дитячі страхи та неврози : [ проблеми молодших школярів поради батькам щодо їх вирішення ] // Розкажіть онуку. – 2009. – № 15 – 16. – С. 82 – 84.
28. Калошин. В.Ф. Як діяти, якщо мета поведінки учня – влада або помста // Виховна робота в школі. – 2009. - №6. – С.26 – 40.
29. Калошин. В.Ф. Прогнозування, попередження та ліквідування негативних проявів поведінки учнів під час проведення занять ] // Виховна робота в школі. – 2009. - №5. - С.34 – 43.
30. Скворчевська, О.В. Особливості учнів з акцентуалізаціями характеру й робота з такими учнями на уроці // Зарубіжна література в школі. – 2009. - №7 - 8. – С.12 – 13 (вкладки).
|